Blogger Backgrounds

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 20 September 2011

 KAU PELENGKAP HIDUPKU !



_ _ _ _ _ ! trime kasih atas secebis kasih yang kau hadiahkan untukku . .
kau lahh insan yang telah bjaye ketuk pintu hati aku kali nih  . . . :)
 aku sayang kau
kehadiran kau telah mengubah segala-galanya dalam hidupku . . .
trime kasih sayangss . . . aku rsa sangat bertuah ketika nie . . .
aku dipertemukan dengan seorang insan yang tersangat lah baik seperti kau  ! kau masih tetap bertahan dengan sikapku hingga kini . . .
sesungguhnya kau telah banyak mengajar aku tentang erti ketabahan dalam melewati hari yang bakal mendatang . . .
aku bersyukur kepada Ilahi kerana ditakdirkan bertemu dengan sorang insan yang jujur dan sentiasa ingin tuk memahami jalan hidup aku saat ini . . . tak pernah aku duga yang aku dan kau akan bersua begini  . . .
 kau yang dulu hanya ku anggap untuk menjadi sahabat dihati
p00mmm tembak kau lau kau tipu aku ! hahaks !
selamanya kini telah menjadi kekasihku yang satu !
sesungguhnya setitis kasih aku pd kau adalah lebih besar ertinya dari seluas lautan dalam . . .


aku tetap cintakan kau walaupun hubungan nie akan terhalang satu hari nanti :'( tapi ! aku berharap sangat sem0ga kita sentiasa dilindungi Ilahi . . .


No comments:

Post a Comment